Uczniowie klas trzecich na lekcji Informatyki, prowadzonej przez Paulina Kucharczyk, otrzymali zadanie zaprojektowania własnej aplikacji rezerwacyjnej. W zadaniu mieli skupić się na określeniu celu biznesowego z uwzględnieniem potrzeb klientów, szczegółowej analizie konkurencji oraz opracowaniu prototypów widoków. W celu stworzenia nowoczesnych aplikacji uczniowie zostali zapoznani z zasadami projektowania UI/UX a także dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.

Mark Weremejenko, Fabian Pawlicki
Serwis groboznajdź jest dosyć unikatowym pomysłem wzniesionym ze względu na potrzebę wygodnego znajdywania miejsc pochówku przedwcześnie za życia swojego lub bliskich, gdzie rezerwacja bądź kupno ustalonego wcześniej miejsca może pomóc ominąć komplikacje powstałe w wyniku tradycyjnych prób znalezienia miejsca, chodzenia po wielu cmentarzach personalnie i ustalanie przez tygodnie. Z pomocą serwisu groboznajdź i jego aplikacji mobilnej, znalezienie miejsc pochówku nigdy nie było prostsze.

Bartłomiej Pawlus, Zofia Grąbczewska
Naszym głównym celem jest trafienie do jak największej grupy odbiorców zainteresowanych teatrem lub podobnymi wydarzeniami. Odbiorcą docelowym aplikacji jest młodzież i młodzi dorosłych. Dodatkowo aplikacja dostępna dla osób z niepełnosprawnościami – zastosowano wszelkie narzędzia, które są w stanie poprawić doświadczenie użytkowników z problemami ze wzrokiem, słuchem, i tym podobne. Chcielibyśmy, aby nasze narzędzie ułatwiło sytuacje wielu pasjonatom teatru. Na rynku jest wiele platform sprzedających bilety, ale nie ma do końca prawdziwej, ustandaryzowanej platformy. Dzięki naszej platformie, bylibyśmy w stanie ułatwić proces kupowania i szukania biletów bez konieczności szukania po wielu stronach, a także uprościć proces sprzedaży dla organizatorów wszelkich eventów.

Martyna Budzicz, Wiktoria Mrozińska
Pomysł aplikacji do kupowania produktów premium. Ubrania limitowane są często postrzegane jako ekskluzywne i unikalne. Posiadanie aplikacji z tymi produktami może wzmocnić to poczucie ekskluzywności i przyciągnąć klientów zainteresowanych wyjątkowymi kolekcjami.

Mikołaj Baran
Celem tej aplikacji jest udostępnienie czytelnej i łatwej w obsłudze platformy do rezerwacji oraz zakupu biletów do kina. Nasi klienci to osoby chcące obejrzeć film w kinie: dorośli, rodziny z dziećmi. W kinie organizowane będą wydarzenia przeznaczone dla różnych grup. Maratony bajek dla dzieci, nocne maratony horrorów, maratony filmowe wybranych gatunków. Planujemy także organizować promocje z okazji świąt lub różnych wydarzeń. Aplikacja powinna być przystosowana by dawać szybki dostęp do znalezienia odpowiedniego filmu. Ma być łatwa w obsłudze, lecz także powinna dostarczyć wszystkie potrzebne informacje.

Interaktywna wersja makiety: https://www.fluidui.com/editor/live/preview/cF9UenVLRW14clpyc3k4MVphbk1SQmtUeVgyS2NaVldERA==?classId=90c93d98-fbdb-4c42-85ad-b3e8f08c73a9&assignmentId=bad18cf5-19f5-42e3-a2fe-dfa5c9fbaa13&submissionId=2a6fa619-04db-98a4-966f-ad6b41ec9f92